niedziela, 23 maja 2010

Zagadka wyjaśniona x3

No i się rozwiązało samo x3 . A nikt z nas nie mógł wyjaśnić tego , że ow Ciotka Hermenegilda od około 3 tygodni ma nieco powiększony brzuszek . W sobote zaskoczyła nas wszystkich, a przy tym przeszła samą siebie . Niewątpliwie to był .... hmm... najbardziej zaskakujący prezent urodzinowy dla naszej Ewy . Warto wspomnieć że Ewcia w Sobotę miała 10 urodziny. A odbywało to się bardzo... Ciekawie ... Rano wraz z Pańcią piekłem ciasta i z Pańciem sałatkę . Znaczy , nie bierzcie tak tego wszystkiego dosłownie =^.^= Ja obserwowałem . To też jest pomoc ! Ciotki i Miśka kręciły się pod nogami i przeszkadzały , aż Pańcia nie zmknęła przejścia dla kotów. . Ewcia spała w najlepsze kiedy Pan zabrał się do sklepu (ze mną w torbie o czym nie wiedział), kiedy zobaczył mnie (nawet nie krzyczał) wybraliśmy Jajka, mleko, mąke, cole i lody truskawkowe . Gdy wróciliśmy , Pańcia zaczęła się śmiać że jestem chętny na zakupy. Była 10.00 Ewcia nie wstawała, co wpływało na korzyść wyrobom urodzinowym . A my rozkręciliśmy się w najlepsze ciasta, torty sałatki zostały zrobione w rekordoewym czasie . Nagle... głośni pisk Ewci zerwał nas wszystkich z miejsc w których staliśmy. W pokoju ... Ciotka Hermenegilda ,... zaczęła rodzić.... Pańcia szybko zebrała szmatki, Ewcia usiadła obok i łącznie ze mną obserwaliśmy. Ciotka urodziła 5 ślicznych zdrowych kotów. Ale co działo się dzisiaj w nocy ... opowiem Wam później bo Pańcia  Woła nas na śniadanko . =^.^=
Mmmmmmrrraaaałłł !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz