wtorek, 27 kwietnia 2010

Who is Who ?

Jestem Kotem . Niewątpliwie : jestem prawdziwym kotem . Ale kto wymyślił dom w którym jest pełno kotów + Berneński Potwór Pasterski ?! Ale zacznijmy od początku. Mieszkam w Domku Z Pańciostwem. No ale jak mógłbym zapomnieć o mojej licznej Kociej rodzince ! :) Jest na 4 : Ja ( Dyzio), Moja przyszywana siostra ( Miśka) i Dwie Ciotki : Hermenegilda [CIekawe kto wymyślił jej to imię- takie troche grube . ] i Lidka :) . W naszym domu odkąd pamiętam jest pełno kotów. Nasza Pańcia uwielbia koty, tak samo jak i psy. Pańcia ma Berneńskiego Potwora Pasterskiego [ Antybiok - od Antybiotyk]. Pańcia ma też córkę Ewe , która jest po niej obciążona genetycznie - kocha wszystko co się rusza :)
Najgorzej koegzystuje z Hermenegildą. Podczas pierwszego dnia pobytu u Pańci , wszedłem jej w drogę. Warto wspomnieć : Herma[ skrót od jej imienia] jest 10-letnią kotką z 'lekką' nadwagą. Wprost kocha leżeć na werandzie :) I właśnie 1 dnia ganiając się z Miśką po ogrodzie...Wbiegłem na nią ... :D Troche mi się oberwało :P
Mrałłłłł !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz